بازخورد فرایندی است که نیازمند توجه مداوم است. وقتی نیاز است که چیزی گفته شود، آن را بگویید. در این صورت افراد همیشه میدانند که در چه موقعیتی قرار دارند و غافلگیریها کمتر میشود. همچنین، مشکل از کنترلتان خارج نمیشود. پس بازخورد دادن کاری نیست که سالی یک بار یا هر سه ماه یک بار انجام شود؛ اگرچه ممکن است این زمانبندیها برای بازخورد رسمی وجود داشته باشند، اما تعداد بازخوردهای ساده و غیررسمی باید بسیار بیشتر باشد و با توجه به موقعیت میتواند هر هفته یا حتی هر روز انجام شود.
با وجود چنین بازخوردهای منظم غیررسمی، طرح هیچ موضوعی در جلسات بازخورد رسمی غیرمنتظره، غالگیرانه و سخت نخواهد بود.
۴. نظراتتان را آماده کنید
شما نمیخواهید از روی نوشته بخوانید اما باید برای آنچه میخواهید بگویید، آماده باشید. این کار به شما کمک میکند تا از مسیر اصلی خارج نشوید و به مسائل کلیدی بپردازید.
دیدگاهتان را بنویسید