چیزی که کارمندتان میشنود: «فلانی از تو خیلی بهتر کار میکنه»
با هر کارمندی که صحبت میکنید نباید کارمند دیگری را غیر از خودِ فردی که طرف صحبتتان است، وارد بحث کنید. وقتی پای سایر کارمندانتان را وسط بکشید، ممکن است صحبتی که میکنید تأثیر منفی بگذارد. پس نقاط ضعف و حتی نقاط قوت یک کارمند را با کارمندان دیگر مقایسه نکنید. کارمندی که احساس کند با کارمندان دیگر مقایسه میشود، همکارانش را به چشم رقیب خواهد دید. این وضعیت موجب افزایش تنش در محیط کار و کاهش روحیهی کار تیمی خواهد شد. پس به جای اینکه کارمندانتان را در معرض مقایسه با یکدیگر قرار دهید، عملکرد هر کارمند را در مقایسه با اهداف و ارزشهای خودِ شرکت ارزیابی کنید.
دیدگاهتان را بنویسید