مدیران باید اختلاف‌های موجود با بودجه را پیش‌بینی و تحلیل کنند. آن‌ها باید تمام تفاوت‌های معنادار، چه مثبت و چه منفی را، به‌درستی بررسی کنند.

مدیران باید بتوانند تفاوت‌ها را به آنچه در آن مدت مشخص در دپارتمان یا حوزهٔ کارشان روی داده است،‌ ربط بدهند. آیا این اختلافی یک‌باره است یا برای بقیهٔ سال هم تکرار خواهد شد؟ آیا لازم است این تفاوت مثبت یا منفی را در پیش‌بینی مالیِ فصل یا سال مالی بعد در نظر بگیرید؟ اگر نتوانستید اختلاف‌های بودجه‌ای را براساس دانش‌تان از عملیات توضیح بدهید، باید فورا با بخش مالی تماس بگیرید.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *