وقتی می خواهید لوگو، وب سایت یا وسایل تبلیغاتی خود را طراحی کنید باید به پیامی که می خواهید در ذهن مشتری هایتان تداعی کنید اهمیت بدهید و رنگ برندی را انتخاب نمایید که در رساندن این پیام به شما کمک کند.

رنگ هایی که برای تبلیغات استفاده می کنید، باید برای مشتری ها دل گرم کننده باشند. این رنگ ها باید کاملا نشان دهنده ی ویژگی های تجاری شما باشند. ریچارد استیونسون (Richard Stevenson) به عنوان یک مدیر فروش و تبلیغات در مصاحبه با Business New Daily می‌گوید: «در مجموع، ما به صاحبان صنایع توصیه می کنیم که برای داشتن یک تبلیغ مناسب طوری از تصویر محصولشان استفاده کنند که این تصویر درک درستی از تجارتشان به مشتری ها ارائه کند. هم چنین محصول باید در مرکز توجه قرار داشته باشد، پس بهتر است از رنگ های افتاده، مثل خاکستری برای پس زمینه استفاده شود. اما اگر بازه ی بسیار گسترده ای برای محصولات وجود دارد می توان از رنگ های جذاب تر هم برای تبلیغات استفاده کرد.»

او بر اهمیت رنگ زمینه هم تاکید کرد و گفت که اهمیت رنگ زمینه به اندازه ی رنگ لوگو یا خود محصول است. رنگ سفید روشن شاید یک انتخاب ساده و معمول باشد ولی همیشه بهترین نیست. همچنین رنگ خاکستری روشن یا مشتقات سفید چون به سادگی قابل دیدن هستند، انتخاب های مناسبی خواهند بود. هر چند اگر محصول‌تان رنگ روشنی دارد زمینه های تیره تر مثل سیاه، صورتی یا سبز برای معرفی محصول مناسب‌ترند.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *