طبیعتا در کنار بایدهایی که برای بهبود بازاریابی دیجیتالی در فیسبوک وجود دارد مواردی نیز وجود دارند که رعایت آن‌ها اثری منفی بر فعالیت شما خواهد داشت و لازم است که از انجام آن‌ها چشم‌پوشی شود.

۵ نباید غیرقابل چشم‌پوشی برای ارتقاء کسب‌وکار خودتان از طریق این بستر:

۱. استفاده از اطلاعات آماری ارائه شده توسط فیس‌بوک را فراموش نکنید:
بازاریابی از طریق این بستر نیاز به فعالیت مستمر دارد. استفاده از این اطلاعات آماری به شما کمک می‌کند تا به‌خوبی متوجه شوید که محتوای شما به چند نفر نشان داده شده است، چند نفر بر روی لینک منتشر شده شما کلیک کر‌ده و چند نفر با آن ارتباط برقرار کرده‌اند.

۲. تنها از اعداد استفاده نکنید:
استفاده از تعداد لایک های دریافت شده به‌عنوان معیاری برای موفقیت شما تنها موجب گمراهی شما می‌شود. میزان دیده شدن، تعامل و ارتباط مخاطب و نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری تنها معیارهایی هستند که باید به آنها توجه داشته باشید. تنها بر نیاز مخاطبین خود تمرکز داشته باشید و توجه داشته باشید که اندازه صفحه شما اصلا اهمیت ندارد.

۳. نفروشید:
تبلیغات بر روی فیس‌بوک را به بخش تبلیغات فیس‌بوک واگذار کنید. فیس‌بوک بر اساس سیاستهای خود آن دسته از محتوایی را که مخاطبین را تشویق و ترغیب به خرید محصول یا خدمتی بکنند، اپلیکیشنی را نصب کنند و یا . . . جریمه میکند.

۴. انتشار محتوای خود را خودکار نکنید:
آن را شخصی‌سازی کنید! مردم اصلاً تمایل به برقراری ارتباط با ربات‌ها ندارند.

۵. هرزنامه منتشر نکنید: این بدترین کاری است که در این محیط می‌توانید انجام دهید. فقط در یک کلام می‌گوییم، دست از این کار بردارید.

کلمات کليدي : ، ، ،

admin admin

طراح و توسعه دهنده سیستم های مبتنی بر وب. واحد طراحی وب سایت وب رمز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *