• با این کار نه تنها می‌توانید با هزاران نفر ارتباط برقرار کنید، بلکه می‌توانید ارتباط قدرتمندی با وبلاگ‌نویسان/ تهیه‌کنندگان پادکست برقرار کنید. من با چند نفر از مهمانان پادکستم ارتباط دوستی خوبی برقرار کردم؛ این یک فرصت فوق‌العاده است. یادتان باشد اگر میزبان این اجازه را به شما داد هدیه‌ی آماده‌ای داشته باشید.
  • توجه کنید که چه کسانی شما را در توییتر مجددا توییت می‌کنند و چه کسانی برای آپدیت‌های فیسبوک‌تان کامنت می‌گذارند. اگر کسی شما را مجددا توییت می‌کند تشکر کنید و با او رابطه برقرار کنید… شما یک مخاطب دربند دارید!
  • خیلی از افراد در این مرحله کُند عمل کرده و فرصت را از دست می‌دهند، پیگیری کنید! هر چند وقت یکبار فرد را می‌بینید و ارتباط را احساس می‌کنید، هنوز نتوانسته‌اید بعد از ملاقات اولیه، پیگیری کنید؟ خوب، شما تنها نیستید. «سیستمی» برای پیگیری بسازید. فرایندی را دنبال کنید و به صورت هفتگی برنامه‌ریزی کنید تا گام بعدی برای ارتباط با هر یک از مخاطبین را بردارید. در اینجا مثال‌هایی برای حفظ ارتباط با افرادی که به طور حضوری ملاقات می‌کنید وجود دارد. باید مجموعه گام‌هایی را که در طولانی مدت اتفاق می‌افتد ایجاد کنید، نه صرفا تلاشی ضعیف برای ارتباط مجدد.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *