توصیه می‌شود به هنگام درج اطلاعات مرتبط با لباس، عبارتی نظیر «اینجا می‌توانید سایر لباس‌هایی را که برای فروش گذاشته‌ام مشاهده کنید.» هم جایی لحاظ کنید تا در معرض دید خریداران باشد. آن‌ها ممکن است قصد خرید همزمان چند تکه لباس مختلف داشته باشند یا شاید هم به محصولات شما علاقه‌مند شده باشند و در این صورت، امکان دسترسی بیشتری به شما و محصولات‌تان خواهند داشت.

۸. مشتریان احتمالی را پیدا و خودتان را به آنها معرفی کنید

روش‌ها و ابزارهای مختلف تبلیغات آنلاین را بررسی کنید و مناسب‌ترین آنها را به‌کار بگیرید. به‌عنوان مثل اگر از طریق شبکه‌های اجتماعی فروش محصولات‌تان را انجام می‌دهید، بهتر است در همان شبکه‌ها تبلیغات کنید. صفحات و کانال‌های مرتبط با مد و زیبایی را پیدا کنید. بازدهی آنها را از نظر میزان بازدید،‌ میزان تعامل کاربران و …. بررسی و بهترین آنها را برای تبلیغات‌تان انتخاب کنید. اینفلوئنسر مارکتینگ را هم در صورتی که درست به‌کار بگیرید بازدهی خوبی برای‌تان خواهد داشت.

اما اگر وبسایت دارید،‌ به تبلیغات کلیکی فکر کنید. در بین تبلیغات کلیکی، تبلیغات همسان موضوعی، گزینه‌ٔ مناسبی است. شما می‌توانید با استفاده از گزینه‌های هدفمندسازی،‌ تبلیغات‌تان را تنها به بازار هدف‌تان نشان بدهید. ورودی‌های این تبلیغات به وبسایت‌تان را رصد کنید و با توجه به نرخ تبدیل‌شان تبلیغات کلیکی خود را بهبود دهید.

۹. توضیحات جامع و کاملی دربارهٔ لباس‌ها ارائه کنید

زمانی که قصد دارید توضیحات محصول خود را درج کنید، بهتر است فرض کنید که خریداران تنها با اتکا به همین توضیحات برای خرید لباس‌های شما اقدام خواهند کرد؛ فرض کنید نمی‌توانند عکس محصول شما را مشاهده کنند (توضیحات تا این حد باید متقاعدکننده باشد). تمامی جزئیات لباسی را که می‌فروشید توضیح دهید. اگر به‌فرض نمی‌دانید اسم نوع آستین لباس‌تان چیست، می‌توانید با کمی تحقیق و جست‌وجو در گوگل اطلاعات کافی را در این مورد به دست بیاورید.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *