خیلی از افراد میخواهند با خریدهای عجیبوغریب، بهخصوص خرید لباس و ماشین، به دیگران بفهمانند که و چه هستند. به نظرتان چه کسی به خودکاری ۵ میلیون تومانی احتیاج دارد؟ چنین خودکاری چه چیزی دربارهی صاحبش توضیح میدهد؟ کسی که چنین خودکاری را میخرد چه هدفی دارد؟ بازاریابی انگیزشی میتواند دست روی این نیاز افراد بگذارد و آنها را تحریک کند تا برای کالایی، هزینهای بسیار بالاتر از ارزش آن پرداخت کنند.
۷. نیاز به دفاع از خود
افراد نیاز دارند از هویت خود حفاظت کنند. فردی که احساس عدمامنیت میکند از ترس اینکه از نظر اجتماعی به او برچسب اشتباهی زده شود، حاضر است پول خرج کند و برند خاصی را خریداری کند.
دیدگاهتان را بنویسید