هر کسب‌‌وکاری برای دوام آوردن باید بتواند از کسب‌وکارهای رقیب جلو بزند. حفظ مشتریان فعلی یکی از بارزترین لازمه‌های پیشرفت کسب‌و‌کارهای نوپا و حتی باسابقه است، اما متأسفانه بسیاری از برندها فقط به جذب مشتریان جدید توجه دارند و احتمالا یادشان رفته است که استمرار خرید مشتریان فعلی نقش بسزایی در بقای برند دارد. در پژوهشی که توسط یک شرکت ارائه‌دهنده‌ی خدمات مخابراتی در آمریکا انجام گرفت، از شرکت‌کنندگان در مورد برند مورد علاقه‌شان سؤال شده بود و اینکه چرا نسبت به آن برند وفادار مانده‌اند. در این پژوهش، ۷۵درصد شرکت‌کنندگان اعلام کردند، برندها باید راهکارهای هوشیارانه‌تری را در جلب وفاداری و حفظ مشتری در پیش بگیرند.

منبع : https://www.chetor.com

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *