در دنیای محصولات لاکچری به هر یک از اعضای باشگاه مشتریان برگزیده، خدمات شاهانهای ارائه میشود. ارائهی محصول و خدمات بسیار شخصیسازی شده، ویژگی مهمی است که موجب میشود مشتری حس کند فرد بسیار ویژهای است و بر لذت بسیار بالای ناشی از مالکیت محصول لاکچری میافزاید.
کاپفِرِر مفهوم مدیریت شناخت جامعه (community recognition management) در دنیای محصولات لاکچری را (که معادل مدیریت ارتباط با مشتری درمورد سایر محصولات است) این چنین معرفی میکند: به رسمیتشناختن و محترمشمردن جامعهی افرادی که به آن محصول باور دارند و آن را دنبال میکنند:
«در شرکت فراری، به جامعهی ۳۸ هزار نفری صاحبان فراریهای قدیمی افتخار میشود و آنها مورد تقدیر قرار میگیرند. از آنها خواسته میشود که این جواهرات گرانبهای خود را برای بررسی دقیق تعمیر و نگهداری به مارانلو، این مقدسترین مکان بفرستند.»
برگرفته از سایت : چطور دات کام
دیدگاهتان را بنویسید