تا به اینجای کار، در طراحی بنر تبلیغاتی هویت برند را به‌خوبی منعکس و فراخوان درستی تعریف کرده‌اید؛ همچنین عبارات مختصر و خلاقانه‌ای برای انتقال پیام‌تان در نظر گرفته‌اید. خب، تنها کافی است این عبارات در بنر شما قرار بگیرند و تمام!

اما اشتباه بزرگ همینجا رخ می‌دهد!

بسیاری از طراحان بدون رعایت اصول منطقی طراحی بنر، درگیر ظواهر طراحی می‌شوند. یکی از این اصول توجه به زبان نوشته‌های بنر است. فارسی‌زبانان از راست به چپ اطلاعات بنر را دنبال می‌کنند. پس بهتر است اطلاعات کلیدی، به ترتیب اولویتِ ارائه به مخاطب، از راست به چپ در بنر جای‌گذاری شوند.

نکته‌ی مهم دیگر این است که در بنرهای متحرک، اطلاعات مهم‌تر باید جایگاه ثابتی داشته باشند.

نمونه بنر گیف (متحرک) مثال زده شده شامل دو اسلاید است. بنر اسلاید ۱ مربوط به تبلیغات محصولات دیجیتال یک فروشگاه اینترنتی است. در طراحی بنر اسلاید ۲، دو اشتباه مذکور رخ داده‌اند. اولین اشتباه مربوط به عدم توجه به زبان فارسی است؛ CTA اولین چیزی است که به مخاطب نمایش داده شده در حالی‌که نمی‌داند موضوعیت آن چیست و چرا باید اقدام مورد نظر (کلیک برای مشاهده تخفیف‌های بیشتر) را انجام بدهد.

اما اشتباه بزرگتر تغییر ناحیه‌ی تمرکز مخاطب است. در حالی‌که در این نوع تبلیغ، نام کمپین،‌ اسم برند و CTA از بیشترین اهمیت برخوردارند باید در اسلایدهای مختلف جایگاه ثابتی داشته باشند.

طراحی بنر گیف، بنر HTML5 و بنر ثابت، علاوه بر دید تخصصی در طراحی، نیازمند درک کسب‌وکار شماست. تیم متخصص کادرنو متناسب با زمینه‌ی فعالیت و نیازهای‌تان بنرهای شما را ایده‌پردازی، تصویرسازی و طراحی می‌کند.

تنها کافی است به‌صورت آنلاین قیمت طراحی بنر تبلیغاتی را مشاهد کنید، نوع بنرهای خود را اعم از ثابت یا متحرک را به همراه سایزهای موردنظرتان انتخاب کنید و سفارش بدهید. همچنین قبل از هر تصمیم و اقدامی، می‌توانید از مشاوره‌ی رایگان متخصصان کادرنو بهره‌مند شوید.

برگرفته از: سایت چطور دات کام

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *