فرقی نمی‌کند شرکت شما در انجام کارها و تصمیم‌گیری‌ها آزادانه عمل می‌کند یا تحت فشار مجموعه‌ای از قوانین دست‌وپاگیر است، مسئله‌ی اصلی این است که برای رسیدن به یک موفقیت واقعی به چیزی فراتر از ارائه‌ی یک محصول یا خدمات عالی نیاز دارید. وقتی نام شرکت‌های بزرگی چون دیجی‌کالا را می‌شنوید چه حسی دارید و اولین چیزی که به ذهن‌تان خطور می‌کند، چیست؟ در دنیای امروز تعداد کمی از شرکت‌ها قادر به حمایت و پشتیبانی مشتریان از طریق استفاده از شبکه‌های اجتماعی هستند، رسانه‌هایی که ارتباط مداوم و مستمر با مشتریان دارند، سیستمی که همیشه حق را به مشتری می‌دهد، سیستمی که نیازها و خواسته‌های معقول و منطقی مشتری را پاسخ می‌دهد، بدون اینکه به صورت غیرمنطقی انتظارات مشتری بالا برود. نباید فراموش کرد شرکت‌هایی که از این روش برای جلب مشتری استفاده می‌کنند نسبت به شرکت‌هایی که بدون توجه به این اصول از روش‌های سنتی و قدیمی استفاده می‌کنند، بسیار موفق‌تر هستند.

در این شیوه از ارائه‌ی خدمات مشتری، شرکت سعی می‌کند علاوه بر اثبات وفاداری به مشتری، اطلاعات درست و کاملی نیز در اختیار مشتریان خود قرار دهد و مطمئنا در نهایت درآمد شرکت نیز رشد بیشتری خواهد داشت.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *