نماد سایت کلینیک مدیریت

۳. تصویری از خود در ذهن مشتری ایجاد کنید

وقتی در بزرگراه با سرعت در حال حرکت هستید، به راحتی متوجهِ تابلوهای تبلیغاتی کوکاکولا می‌شوید. در واقع محصولات فراوانی وجود دارند که آنها را از روی شکل بسته‌بندی یا لوگویشان تشخیص می‌دهید. باید بدانید که تصویر در تبلیغات و ترویج کسب‌و‌کارتان، اهمیت زیادی دارد. بسیاری از تبلیغ‌کنندگان، برای ایجاد تصویری همیشگی در ذهن مشتریان تلاش نمی‌کنند و فرصت تأثیر گذاشتن بر مشتریان احتمالی خود را از دست می‌دهند.

۴. برای پول درآوردن، باید پول خرج کنید

راه‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها وجود دارد، ولی در تبلیغات نباید خصاصت به خرج بدهید و کیفیت را فدای کاهش هزینه‌ها کنید؛ زیرا این کار بر میزان فروش تأثیر می‌گذارد و این تأثیر، موجب تغییرِ نتیجه‌ی نهایی می‌شود. همیشه تبلیغات موفق، هزینه دارد و به همین دلیل هم مؤثر است!

خروج از نسخه موبایل