صرف طراحی یک کانال سریع و آسان برای دسترسی مشتریان به شما کافی نیست. شما باید افرادی را آموزش دهید تا بتوانند به‌شکل مطلوب با مشتریان ارتباط برقرار کنند و با‌ آنها تعامل سازنده داشته باشند. اگر قرار باشد فقط شنونده شکایت‌ها باشید اما کاری نکنید، خیلی زود اعتبار خود را از دست خواهید داد.

پرسیدن سؤالات مناسب و بجا از مشتریان، هنگام گفت‌وگو با آنها، بسیار مهم است. این کار به شما در فهم ریشه مشکل و دستیابی به راه‌حل اساسی کمک می‌کند.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *