به هنگام فروش آنلاین لباس نمیتوانید نیازهای تمامی خریداران را برطرف کنید. در حقیقت اگر چنین قصدی داشته باشید، احتمالا میزان موفقیتتان کمتر میشود. بهجای این کار بهتر است یکی دو نوع بخصوص از لباسی که قصد فروش آنلاینش را دارید انتخاب کنید و تا حد امکان به همان انواع لباس پایبند باشید. برای نمونه میتوانید اقدام به فروش لباسهای سایز بزرگ یا لباسهای شب زنانه کنید و کار خود را با یکی دو نوع لباس پیش ببرید.
اگر احیانا نوع سومی اضافه کنید یا فروش دو نوع یاد شده را متوقف کنید، برایتان سودمند نخواهد بود، چراکه امکان خریدهای مکرر از سوی مشتریهای ثابت دیگر وجود نخواهد داشت.
دیدگاهتان را بنویسید