پس از مشخص شدن سفارش مشتری، حتما محصول مورد نظر او را پیش از ارسال بسته‌بندی کنید. نایلون‌های حبابدار و کیسه‌های پلاستیکی برای این کار ایده‌آل هستند. به این صورت، اگر احتمالا بستهٔ ارسالی شما در راه زمین بخورد یا خیس شود، برای لباس مشکلی پیش نخواهد آمد.

۱۷. کاری کنید که مشتری‌ها شما را به خاطر بسپرند

می‌توانید در تمامی بسته‌هایی که برای مشتری‌ها ارسال می‌کنید، یک کارت حاوی اطلاعات تماس و هدیه‌ای ناچیز قرار بدهید. برای نمونه می‌توانید گوشواره‌ای ارزان‌قیمت یا چیزی شبیه به این به تعداد زیاد خریداری کنید و به کارت خود بچسبانید. برای کارت‌ها هم نیازی نیست زیاد هزینه کنید و درج لوگوی مخصوص شما و آدرس وبسایت اینترنتی‌تان در آن کفایت می‌کند.

۱۸. مشتری‌های را به ثبت بازخوردشان تشویق کنید

از مشتری‌ها بخواهید نظرات‌شان را در وبسایت، کانال یا صفحهٔ شما ثبت کنند. حتی برای کسانی که این کار را می‌کنند کد تخفیفی برای خریدهای بعدی در نظر بگیرید. نظرات‌شان در مورد نحوهٔ ست کردن لباس‌هایی که به‌تازگی از شما خریده‌اند، تجربهٔ خریدشان از شما و اشاره به مواردی که نظرشان را جلب کرده مانند رفتار دوستانه یا سرعت پاسخگویی شما، تحویل سالم و به‌موقع کالا، تطابق لباس با عکس و … .

۱۹. مشتری‌هایی را که از شما خرید کرده‌اند فراموش نکنید

پس از به پایان رسیدن کار فروش، بهتر است به فعالیت خود ادامه دهید و اطلاعات مربوط به مشتری‌هایی را که از شما خرید کرده‌اند در پایگاه دادهٔ خود نگه دارید. امکان خرید مجدد آن‌ها از شما وجود دارد، بنابراین بهتر است در محصولات بعدی‌ای که برای فروش قرار می‌دهید، برای آن‌ها هم چیزی در نظر بگیرید و این محصولات را در زمان مناسب به آنها معرفی کنید.

فروش خوبی داشته باشید!

برگرفته از سایت: چطور دات کام

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *