کمترین قیمتی که حاضرید در ازای لباس‌های خود دریافت کنید چقدر است؟ اگر قصد عمده‌فروشی تعدادی لباس را دارید، بهتر است قیمت خرده‌فروشی‌ها را برای آن‌ها در نظر بگیرید (یا کمی پایین‌تر). اگر قصد فروش لباس‌های باکیفیتی را دارید که از حراجی خریداری کرده‌اید، بسته به هزینه‌ای که بابت آن‌ها داده‌اید، می‌توانید قیمت فروش را تا دو الی سه برابر قیمت خرید اصلی در نظر بگیرید.

شاید تجربهٔ ناموفقی از فروش آنلاین لباس در گذشته داشته باشید و نتوانسته باشید چیزی به فروش برسانید؛ در این صورت بهتر است کمی قیمت‌های خود را پایین‌تر بیاورید. می‌توانید ببینید دیگر فروشندگان چه قیمت‌هایی برای لباس‌های خود در نظر می‌گیرند و بر اساس آن‌ها کار قیمت‌گذاری را انجام دهید.

۱۱. هزینهٔ پست را هم در نظر داشته باشید

این هزینه شامل بسته‌بندی محصول، به‌علاوهٔ هزینهٔ ارسال آن است. می‌توانید به هنگام مشخص کردن قیمت، هزینهٔ پست را هم به قیمت کلی اضافه کنید. راه دیگر این است که این هزینه را جدا از قیمت اصلی لباس‌ها در نظر بگیرید و در مناسبت‌های مختلف یا به‌ازای خرید بیش از مقداری مشخص، پیشنهاد ارسال رایگان را به مشتریان‌تان ارائه دهید.

۱۲. با مشتری‌ها تعامل داشته باشید

نکتهٔ دیگری که به هنگام فروش آنلاین لباس باید به‌خاطر داشته باشید، داشتن تعامل با مشتری‌هاست. آن‌ها سؤالات زیادی می‌پرسند؛ با خوش‌خلقی به تمامی سؤال‌هایشان جواب بدهید. حتی اگر این بار از شما خرید نکنند، ممکن است دفعهٔ بعدی این کار را بکنند.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *