تمامی صاحبان مشاغل از این مسئله آگاهند که برای معرفی کسب‌وکارشان به مشتریان بالقوه و کسب درآمد به بازاریابی نیاز دارند. اما بسیاری از آن‌ها زمانی که پای برنامه‌ریزی به میان می‌آید با مشکل رو‌به‌رو می‌شوند. یک کمپین تبلیغاتی کلی‌ که بدون توجه به استراتژی‌ها و اهداف کسب‌وکار برنامه‌ریزی شده باشد، معمولا نتیجهٔ مطلوبی را در پی نخواهد داشت. هدف‌گذاریِ درست، مسیر را برای شما مشخص می‌کند به‌طوری که بتوانید بهترین روش‌های تبلیغات آنلاین را برای کسب نتیجهٔ مورد نظرتان انتخاب کنید.

برای درک بهتر هدف‌گذاری در تبلیغات آنلاین، می‌خواهیم برخی از اهداف مشتریان یکتانت، بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین ایران را با هم بررسی کنیم:

  • بامیلو: بازار اینترنتی بامیلو برای معرفی کمپین حراجمعه و برندینگ آن، از تبلیغات بنری یکتانت استفاده کرد تا بیشترین میزان آگاهی از برند (Brand Awareness) را به‌دست آورد.
  • ایوند: پلتفرم برگزاری و شرکت در رویداد ایوند، با هدف فروش بیشتر بلیط‌‌ها و برگزاری رویداد، از تبلیغات آنلاین ریتاگتینگ یکتانت استفاده کرده است. به این ترتیب مشتریان ازدست‌رفته یا مشتریانی را که قبلا در دوره‌های دیگر شرکت کرده‌اند مجدداً به سایت خود هدایت می‌کند تا فروش خود را افزایش دهد.
  • اسنپ‌کیو: اپلیکیشن اسنپ‌کیو که یک اپلیکیشن سرگرمی و مسابقه نام‌آشناست، برای دریافت نصب بیشتر به همراه ایجاد آگاهی برند، از تبلیغات همسان یکتانت بهره برد تا به طیف وسیعی از مخاطبان وب ایران دسترسی داشته باشد.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *