کتاب بسیار خوب در زمینه بازاریابی استراتژیک که البته نکات دشواری در آن بیان ‌شده‌است و بعد از کتاب‌های ابتدایی برای یادگیری نکات پیچیده‌تر توصیه می‌شود. در این کتاب که نوشته کارل جان آلیسیم است، فرآیند برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک، مأموریت، استراتژی‌های ارزش و تعریف بازار و بسیاری از مباحث مهم دیگر بیان ‌شده‌است. همچنین نحوه تحلیل داخلی، تحلیل مشتری، صنعت و رقیب و … را توضیح می‌دهد.

منبع: https://college.tapsell.ir/18-marketing-books/

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *