این کتاب منبع خوب برای یادگیری مهارت‌های بازاریابی و شناخت رفتار مصرفی مشتریان است. رفتار مصرف‌کننده ازجمله مباحث تأثیرگذار در مدیریت بازاریابی است که دانش مربوط به آن برای کسب‌وکارها در هر صنعتی ضروری است.

با مطالعه این کتاب که نوشته مایکل آر. سولومون است، شناخت خوبی نسبت به رفتار مصرف‌کننده و با بررسی مثال‌های متعددی که در کتاب گفته‌شده، دید کاملی نسبت به آن پیدا می‌کنید.

منبع : https://college.tapsell.ir/

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *