این کتاب بازاریابی دیجیتال را با توجه به مساله انتخاب راهبرد شرکت بررسی میکند.گام نخست.دربازاریابی دیجیتال شناخت شرکت و برند خود است.گام دوم قراردادن محتوا و کلیدواژه ها در وب سایتتان است تا در صورت جستجو قابل دسترسی باشد.گام سوم استفاده از سایر پلتفورم های توزیع محتوای دیجیتال اعم از ایمیل-رسانه های اجتماعی و موبایل به منظور ارائه آن محتوا به مشتری است.این کتاب بر اهمیت مدیریت داده ها و حریم شخصی تمرکز میکند.نگارنده نحوه ساخت پایگاه داده ها وایجاد سازمانی که کیفیت داده ها را در مرکز امور خود قرار داده مورد بررسی قرار خواهد داد.این رویه ها به اندازه پلتفورم های توزیع محتوا برای موفقیت بازاریابی دیجیتال مهم و ضروری هستند.نگارنده پس از ایجاد یک پایگاه داده با داده های با کیفیت.هیچ برنامه بازاریابی دیجیتال موفق نخواهد شد.

هر فصل با فهرستی از مراحل عملی برای شروع اجرای راهبرد بازاریابی دیجیتال و نیز سوالات مورد بحث و اصطلاحات کلیدی پایان می یابد.

منبع : http://marketingshop.ir/viewProduct/3002

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *