ویژگی و محتوای کتاب مبانی مدیریت بازاریابی شامل :

  • فصل اول : بازاریابی در سده بیست و یکم
  • فصل دوم : ایجاد ارزش برای مشتری ، تامین رضایت وی و نگهداری او
  • فصل سوم : موفقیت در بازار از مجرای برنامه ریزی استراتژیک اجرا و کنترلبخش ۲ : تجزیه و تحلیل فرصت های بازایابی
  • فصل چهارم : درک بازار ، تقاضای بازار و محیط بازاریابی
  • فصل پنجم : تجزیه و تحلیل بازار مصرف و رفتار خریدار
  • فصل ششم : تجزیه و تحلیل بازار های تجاری و رفتار خریدار
  • فصل هفتم : رویایی با رقابت
  • فصل هشتم : شناسایی بخش های بازار و انتخاب بازار های مورد هدفبخش ۳ : تصمیم گیری در بازاریابی
  • فصل نهم : چرخه زندگی محصول ، تولید و تعیین جایگاه آن
  • فصل دهم : مدیریت بر خط محصول و نام و نشان تجاری
  • فصل یازدهم : طرح ریزی و مدیریت بر خدمات
  • فصل دوازدهم : برنامه ها و استراتژی های قیمت گذاریبخش ۴ : مدیریت بر کانال های توزیع
  • فصل سیزدهم : انتخاب کانال های توزیع و مدیریت برآن ها
  • فصل چهاردهم : مدیریت در سازمان های خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارک بازار
  • فصل پانزدهم : طرح ریزی سیستم ارتباطات یکپارچه بازاریابی مدیریت بر آن
  • فصل شانزدهم : مدیریت بر نیروی فروش
  • فصل هفدهم : مدیریت بر بازاریابی مستقیم و برشبکه

منبع : http://ketabgallery.com/

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *