درباره کتاب

موفقیت هر کسب و کار، به موفقیت تلاش های صورت‌گرفته برای بازاریابی محصولات و خدماتش بستگی دارد. اگر بتوانید خواسته ها و نیازهای مشتریان را شناسایی کرده و آنها را برآورده سازید، می توانید به نتایجی مطلوب و شگفت‌انگیز دست یابید.
حقیقت این است که مفهوم بازاریابی چیزی فراتر از تبلیغات و معرفی یک کالا یا خدمت است. به طور کلی بازاریابی به معنای کشف، ایجاد و ارائه ارزش برای تامین نیاز بازار هدف در مقابل سود است. به همین دلیل بازاریابی دانشی گسترده محسوب می شود که علوم متنوع دیگری همچون روان‌شناسی، جامعه شناسی، آمار و اقتصاد را در خود جای می دهد.
کتابی که پیش رو دارید، مفاهیم پایه و اساسی بازاریابی را به زبانی ساده توضیح داده و نمونه هایی از تجربیات عملی نویسنده را نیز در اختیار خواننده قرار می دهد.
این کتاب دربردارنده 21 نکته کلیدی است که می توانید بلافاصله آنها را در کسب و کارتان به کار بندید. در این کتاب با شیوه های مختلف جذب مشتری، رقابت در بازارهای متغیر امروزی، اهمیت تحقیق بازاریابی، روش های تعیین قیمت و کانال توزیع و همچنین اصول مهم دیگری که پیش نیازی برای بازاریابی موفق هستند آشنا خواهید شد.

فهرست مطالب

پیش‌گفتار مترجم
پیش‌گفتار
فصل اول: هدف از کسب‌وکار
فصل دوم: چهار رویکرد بازاریابی موفق
فصل سوم: پرسش‌های کلیدی در بازاریابی
فصل چهارم: تحقیق بازاریابی و شناخت بازار
فصل پنجم: بازاریابی مشتری محور
فصل ششم: چرا انسان‌ها خرید می‌کنند؟
فصل هفتم: تحلیل رقابتی
فصل هشتم: دستیابی به امتیاز رقابتی
فصل نهم: آمیزه بازاریابی
فصل دهم: راهبردهای جایگاه‌یابی
فصل یازدهم: چهار اصل راهبرد بازاریابی
فصل دوازدهم: انتخاب میدان نبرد
فصل سیزدهم: اصول نظامی راهبرد بازاریابی
فصل چهاردهم: راهکارهای منحرف کردن و بازداشتن بازاریابی
فصل پانزدهم: راهبرد «اولین و برترین» را در پیش بگیرید
فصل شانزدهم: بهره‌گیری از فرصت‌های مغفول مانده بازار
فصل هفدهم: یک گوشه بازار را در اختیار خود بگیرید
فصل هجدهم: راهبردهای خلاق برای گسترش بازار
فصل نوزدهم: راه‌های دیگری را برای فروش در پیش گیرید
فصل بیستم: مفهوم بسته منابع
فصل بیست‌و‌یکم: چهار شیوه برای تغییر کسب‌و‌کار
خلاصه و نتیجه‌گیری

از: برایان تریسی،

مترجم: صالح سپهری فر.

منبع : https://www.ketabrah.ir

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *