این کتاب بازاریابی فوق‌العاده از تاثیرگذارترین کتاب‌های بازاریابی است. شاید به ‌جرات بتوان گفت که یکی از بیشترین توصیه‌هایی که در طول تاریخ بازاریابی برای خواندن آن شده، کتاب “تاثیر” می‌باشد، زیرا برای این توصیه‌ها دلایل بسیار خوبی وجود دارد. اگر یک مهارت باشد که بتواند شما را به ‌بالاترین سطح مالی خود در کسب و کاری که در حال انجام آن هستید برساند، منبع آن همین کتاب تاثیر از آقای “رابرت سیالدینی” می‌باشد.

هیچ فرقی نمی‌کند که آیا شما یک جفت پدر مادر هستید که تلاش می‌کند تا فرزندان خود زود به ‌رختخواب بروند یا یک مصرف کننده خودرو جدید هستید یا اینکه کارآفرین هستید که سعی می‌کنید یک قرارداد چند میلیارد دلاری را به‌ مرحله‌ی اجرا در بیاورید، هیچ چیزی قدرتمند‌تر از دانستن اینکه چگونه مردم می‌خواهد با شما کار کند وجود ندارد. این شبیه به‌ حل یک معمای ریاضی یا کشف یک فرمول جدید نیست، این مسئله در مورد بهره‌گیری از خواسته‌های عمیق انسان‌ها به ‌عنوان مخاطبان شما می‌باشد. در همین چارچوب آقای “سیالدینی”،

مطلب پیشنهادی:  کتاب تبلیغات چریکی

این کتاب بازاریابی منحصربه‌فرد شش عنصر اصلی که نیاز است تا شما در امر فروش قدرتمند شوید و میزان فروش نهایی خود را بالا ببرید را انتخاب کرده و این مهارت‌ها را تحت تاثیر می‌گذارد. او از شما می‌خواهد همیشه در مورد استفاده از این مولفه‌های مهم در امر بازاریابی و ارائه‌ی خدمات خود کمک بگیرید. تقریباً هر بازاریاب، فروشنده یا روانشناس موفقی از این کتاب‌ها در قفسه‌ی خود دارد، چرا که این کتاب می‌تواند در دنیای واقعی کاربرد فراوانی داشته باشد و بلافاصله بعد از خواندن آن می‌تواند تغییرات زیادی در زندگی کاری و زندگی فردی شما ایجاد کند.

منبع : http://www.shabta.com

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *