یک فرمول اصیل برای درک مفاهیم آنلاین، که به ‌شما کمک می‌کند تا بفهمید دقیقاً مشتریان شما چه چیزهایی را دوست دارند بخرند یا چه خدماتی را دریافت کنند. این کتاب به ‌شما کمک می‌کند تا کسب و کار خود را یک مرحله بالاتر ببرید، این کتاب توسط “رایان لوسک” نوشته شده است. ایده‌هایی که رایان در کتاب خود ارائه می‌کند به‌ تولید بیش از ۱۰۰ میلیون دلار برای کارآفرینان تازه در اقصی نقاط دنیا کمک کرده است. اما این تنها یک بخش از بخش‌های بسیار با ارزش این کتاب می‌باشد.

رایان تنها همین چند سال پیش بود که در یکی از فقیرترین شهرهای آمریکا زندگی می‌کرد و با ۵۰۰ دلار در ماه سعی داشت تا زندگی خود را اداره کند. اما امروزه او یک شرکت دارد که با درآمد سالانه ۷ رقمی مواجه است. می‌خواهید بدانید راز او چیست ؟ کشف ساده اما عمیق به ‌جای حدس و گمان درباره‌ی آنچه که مردم می‌خواهند دریافت کنند و سپس تلاش برای فروش آن محصول مورد نیاز مردم به‌ آنها. او معتقد است که اگر ما فقط بتوانیم خواسته‌های واقعی مشتریان را درک کنیم و سپس سعی کنیم یکی از بهترین راه‌های ممکن را برای ارائه این خدمات به ‌آ‌ن‌ها پیدا کنیم می‌توانیم موفق باشیم.

با این نوع بینش‌ها است که می‌تواند یک کسب و کار بزرگ متولد شود. رایان از شما می‌خواهد که در مورد جزئیات بیشتری از مشتریان خود سوال بپرسید. با فرآیند پرسش و پاسخ درک شما از نیازمندی‌های مشتریا‌‌ن‌تان عمیق‌تر می‌شود. شاید موفقیت شما بنا به‌گفته‌ی این کتاب این است که واقعاً از مشتریان و مخاطبان خود بپرسید که آن‌ها چه می‌خواهند و سعی کنید آن خدمات را به‌ روشی که آن‌ها می‌خواهند ارائه کنید.

منبع : http://www.shabta.com

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *