کتاب بازاریابی محتوایی در رسانه‌های اجتماعی نوشته جیم بری با ترجمه مریم نجفی توسط انتشارات نسل روشن عرضه ‌شده‌است.

این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه محتوای دیجیتال، رسانه‌های اجتماعی و روش‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجوگر (سئو) در کنار هم باعث افزایش ترافیک وب‌سایت، افزایش لید و افزایش فروش می‌شود. این کتاب دومین منبع معتبر بعد از کتاب جوپولیستی در زمینه بازاریابی محتوایی است.

منبع : https://college.tapsell.ir/

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *