نماد سایت کلینیک مدیریت

کتاب هفته – بازاریابی بین المللی

در این مرحله شرکت ها کاملا به فعالیت های بازاریابی بین المللی تعهد پیدا کرده و پایبند شده اند. این شرکت ها در سرتاسر جهان به دنبال بازار میکردند و تولید کالاهایی را به صورت برنامه ریزی شده برای بازار های کشورهای مختلف تولید کرده اند ف به فروش می رسانند. در این جا بازاریابی اجتناب ناپذیر است و تولید کالا در خارج از کشور مبدا ، ضرورت پیدا میکند. در این نقطه ، شرکت به یک موسسه بین المللی و یا چند ملیتی تبدیل میشود.

تجربه شرکت فدرز که تولید کننده دستگاه تهویه مطبوع اتاق است ، نمونه شرکتی است که کسب و کار بین المللی خود ر ازاین مرحله شروع میکند. این شرکت بزرگترین تولید کننده دستگاههای تهویه هوا در ایالات متحده است ، ولی در بازار داخلی خود با محدودیت هایی مواجه شد…..

فهرست مطالب

منبع : https://rayabook.net/bookid/5771

 

 

خروج از نسخه موبایل