در این مرحله شرکت ها کاملا به فعالیت های بازاریابی بین المللی تعهد پیدا کرده و پایبند شده اند. این شرکت ها در سرتاسر جهان به دنبال بازار میکردند و تولید کالاهایی را به صورت برنامه ریزی شده برای بازار های کشورهای مختلف تولید کرده اند ف به فروش می رسانند. در این جا بازاریابی اجتناب ناپذیر است و تولید کالا در خارج از کشور مبدا ، ضرورت پیدا میکند. در این نقطه ، شرکت به یک موسسه بین المللی و یا چند ملیتی تبدیل میشود.

تجربه شرکت فدرز که تولید کننده دستگاه تهویه مطبوع اتاق است ، نمونه شرکتی است که کسب و کار بین المللی خود ر ازاین مرحله شروع میکند. این شرکت بزرگترین تولید کننده دستگاههای تهویه هوا در ایالات متحده است ، ولی در بازار داخلی خود با محدودیت هایی مواجه شد…..

فهرست مطالب

  • فصل اول : چشم انداز و چالش بازاریابی بین المللی
  • فصل دوم :محیط پویای تجارت بین المللی
  • فصل سوم : تاریخ و جغرافیا زیربنای درک فرهنگ
  • فصل چهارم : پویایی فرهنگ و تشخیص بازاریابی جهانی
  • فصل پنجم : آداب و رسوم و کار در بازاریابی های جهانی
  • فصل ششم : محیط سیاسی
  • فصل هفتم : محیط قانونی بین المللی
  • فصل هشتم : ایجاد دیدگاه جهانی از طریق تححقیقات بازاریابی
  • فصل نهم: بازارهای جدید
  •  فصل دهم: بازارهای چند ملیتی و گروه بازارها
  • فصل یازدهم : مدیریت بازاریابی جهانی- برنامه ریزی و سازمان
  • فصل دوازدهم : تولید کالا برای بازارهای جهانی
  • فصل سیزدهم: بازاریابی کالا و خدمات صنعتی
  • فصل چهاردهم : کانال های بازاریابی بین المللی
  • فصل پانزدهم :صادرات و امور پشتیبانی
  • فصل شانزدهم : ارتباطات بازاریابی  جامع و تبلیغات بین المللی
  • فصل هفدهم: فروش شخصی و مدیریت فروش
  • فصل هجدهم: قیمت گذاری برای بازارهای بین المللی

منبع : https://rayabook.net/bookid/5771

 

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *