در بازاریابی هر آنچه قابلیت عرضه در بازار را داشته و بتواند نیازی از مشتریان را برآورده سازد، کالا نــامید می‌شود. خدمات گونه‌ای کالاست که به خاطر دارا بودن ویژگی‌های خاص، برای برنامه‌ریزی و اجرای راهبردهای بازاریابی به رویکرد متفاوتی نیاز دارد.
کتاب اصول و مدیریت بازاریابی خدمات می‌کوشد به گونه‌ای فراگیر و ساده پاسخ پرسش‌های مطرح شده در حوزه مدیریت بازاریابی خدمات را ارائه کند. خدمت چیست، کسب فایده از دل خدمات، راهبرد بازاریابی خدمات و ادغام بازاریابی با مدیریت و منابع انسانی اهم موضوعاتی است که همراه با مثال‌ها و پرسش‌های آموزشی به تفضیل در این کتاب بدان پرداخته شده است.
کتاب اصول و مدیریت بازاریابی خدمات برای استفاده مدیران، پژوهشگران، کارشناسان و به ویژه دانشجویان مقاطع دانشگاهی و به خـصوص رشتـه‌های بانکداری، بیمه، بازاریـابی، بازرگانی و موسسات خدماتی نظیر بانک‌ها، بیمه‌ها، هتل‌داری، درمانی، آموزشی، حمل‌ونقل، خدمات مالی و دوایر آموزش این موسسات در نظر گرفته شده است.
کریستوفر لاولاک و لارن رایت نویـسندگان این کـتاب از اساتید برجسته رشته بازاریابی خدمات در دانشگاه‌های معتبر آمریکا هستند. آن‌ها همچنین سمت مشاوره بسیاری از موسسات بزرگ خدماتی آمریکا را بر عهده دارند.

منبع : http://modiranbook.ir/

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *