لندینگ پیجی از کارایی کافی برخوردار خواهد بود که عاری از هرگونه اطلاعات اضافی و حواس‌پرت‌کن باشد و به بازدیدکنندگان کمک کند بر پیشنهاد ارائه شدهٔ مربوط به محصول یا خدمات تمرکز داشته باشند. در لندینگ پیج این امکان وجود دارد که اطلاعاتی در اختیار بازدیدکنندگانی قرار بگیرد که به‌صورت بالقوه امکان خرید کردن‌شان وجود دارد و برای انتخاب از میان محصولات یا خدمات، به آن اطلاعات نیاز خواهند داشت.

لندینگ پیج‌هایی که نرخ تبدیل بالایی دارند، باعث بهینه شدن پیامِ انتقالی به بازدیدکننده می‌شوند، چراکه حاوی خلاصه‌اطلاعاتی مفید، سرراست و بدون حاشیهٔ اضافی هستند که مهمترین جنبه‌های محصول یا خدمات را برجسته می‌کند.

بیشتر لندینگ پیج‌ها متشکل از مؤلفه‌های زیر هستند:

  • عنوان جذاب و جالب‌توجه؛
  • عکس یا ویدئو و دیگر امکانات بصری به‌منظور چشم‌نواز کردن بیشتر مطلب و افزایش اثرگذاری آن؛
  • توصیفی کاملا واضح در رابطه با ارزش منحصربه‌فرد محصول یا خدماتی بخصوص؛
  • شاخص‌های اعتمادزا نظیر آماروارقام، گواهی مشتری، لوگوهای مشتری و …؛
  • فرم‌های تولید لید؛
  • و فراخوان برای اقدامی مشخص.

در حال حاضر اغلب لندینگ پیج‌ها به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که قابلیت مشاهده و استفاده از آن‌ها در موبایل‌ هم وجود داشته باشد. تأثیر چنین صفحاتی بر بازدیدکنندگانی که از طریق موبایل آن‌ها را مشاهده می‌کنند، به مراتب بیشتر و کارآمدتر از یک وبسایت کامل و همه‌چیزتمام است. به هنگام طراحی لندینگ پیج‌ها، یکی از مسائل مهمی که باید مد نظر قرار داده شود، تجزیه‌وتحلیل این مسئله است که کسب‌وکار، بیشترین تعداد تبدیل خود را از چه طریقی دریافت می‌کند (دسکتاپ یا موبایل) و پس از آن، کمپین با توجه به اطلاعات حاصل شده از این تحلیل‌ها راه‌اندازی شود و بازدیدکنندگان بخش‌های مختلف صفحات، هدف قرار بگیرند.

برای تبلیغ لندینگ پیج، هم می‌توان از طریق روش‌های هزینه‌بر اقدام کرد و هم از طریق روش‌های رایگان. گوگل ادوردز، تبلیغات همسان و تبلیغات بنری، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات پوش نوتیفیکیشن و درج رپورتاژآگهی در وبسایت‌های دیگر ازجملهٔ این روش‌ها هستند.

همین امروز اقدام به طراحی لندینگ پیج برای کسب‌وکار خود کنید!

لندینگ پیجی که باعث افزایش نرخ تبدیل می‌شود، ابزاری اینترنتی‌ای است که با افزایش تعداد کسانی که به‌صورت بالقوه امکان خرید کردن‌شان وجود دارد، می‌تواند مزایای بسیاری برای کسب‌وکار شما به همراه داشته باشد. لندینگ پیج، متمرکز بر مخاطبان هدف است و امکان دسترسی آسان و مستقیم بازدیدکنندگان به محصول یا خدماتی که توجه‌شان را به خود جلب کرده است، فراهم می‌کند. این صفحات، به‌گونه‌ای سفارشی‌سازی شده‌اند که توجه کاربران را به پیشنهاد ارائه‌شده جلب کنند و آن‌ها را به نهایی کردن فرایند خرید تشویق کنند. به‌علاوه طراحی و ساخت آن‌ها فرایند زمان‌بری نیست، چراکه می‌توان از بهترین قالب‌های ازپیش‌ساخته‌شده‌ برای ساخت آن‌ها استفاده کرد.

نتایج تحقیقات حاکی از آن بوده است که آن دسته از کسب‌وکارهایی که بیش از چهل لندینگ پیج دارند، در مقایسه با کسب‌وکارهایی که کمتر از چهار لندینگ پیج دارند، تا ده برابر، تعداد لیدهای بیشتری تولید می‌کنند، بنابراین، اگر از این صفحات برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده نکنید، مطمئنا فرصت‌های زیادی را در بازار از دست خواهید داد.

منبع : سایت چطور دات کام

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *