با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی، خیلی از عادت‌های ما تغییر کرده است. به‌دنبال این تغییرات روش‌های سنتی در بسیاری از حرفه‌ها دیگر اثربخش نیستند. بازاریابی و فروش جزو مشاغلی است که به‌شکلی چشمگیر تحت‌تأثیر تغییر سبک زندگی قرار گرفته‌ است. وقتی مدام به صفحه‌ی نمایشگر خیره هستیم یا پیوسته سرمان در گوشی‌های هوشمندمان است، بی‌شک روش‌های سنتی بازاریابی و تبلیغات چندان نظرمان را جلب نمی‌کند. کسب‌وکارهایی که می‌خواهند دیده شوند باید به روش‌های نو عرض اندام کنند. برای اینکه از دنیا عقب نمانید، نباید از روش‌های نو بازاریابی ازجمله دیجیتال مارکتینگ غافل شوید.

چرا دیجیتال‌ مارکتینگ؟

انتظار می‌رود طی چند سال آینده بازاریاب‌ها بتوانند روند تجربه‌ی خرید مشتری را به‌تمامی مدیریت کنند. بخش پژوهش­ اکونومیست (Economist Intelligence Unit) در پرسش‌­وپاسخ و مصاحبه با برترین مدیران بازاریابی کسب­‌وکارهای پیشرو دنیا مانند یونیلیور و جِی­پی­مورگان‌چِیس فناوری‌­ها و روندهای کلیدی را که در چند سال آینده، صنعت بازاریابی را به‌شکل چشمگیری تغییر می‌­دهند، شناسایی کرده است.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *