با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی، خیلی از عادتهای ما تغییر کرده است. بهدنبال این تغییرات روشهای سنتی در بسیاری از حرفهها دیگر اثربخش نیستند. بازاریابی و فروش جزو مشاغلی است که بهشکلی چشمگیر تحتتأثیر تغییر سبک زندگی قرار گرفته است. وقتی مدام به صفحهی نمایشگر خیره هستیم یا پیوسته سرمان در گوشیهای هوشمندمان است، بیشک روشهای سنتی بازاریابی و تبلیغات چندان نظرمان را جلب نمیکند. کسبوکارهایی که میخواهند دیده شوند باید به روشهای نو عرض اندام کنند. برای اینکه از دنیا عقب نمانید، نباید از روشهای نو بازاریابی ازجمله دیجیتال مارکتینگ غافل شوید.
چرا دیجیتال مارکتینگ؟
انتظار میرود طی چند سال آینده بازاریابها بتوانند روند تجربهی خرید مشتری را بهتمامی مدیریت کنند. بخش پژوهش اکونومیست (Economist Intelligence Unit) در پرسشوپاسخ و مصاحبه با برترین مدیران بازاریابی کسبوکارهای پیشرو دنیا مانند یونیلیور و جِیپیمورگانچِیس فناوریها و روندهای کلیدی را که در چند سال آینده، صنعت بازاریابی را بهشکل چشمگیری تغییر میدهند، شناسایی کرده است.
دیدگاهتان را بنویسید