افراد برای برآورده کردن نیازهای مختلفی وارد اینترنت می‌شوند و از آن استفاده می‌کنند. این نیاز، ممکن است خرید محصول، دریافت خدمات، مشاهدهٔ منبع اطلاعاتی یا چیزی باشد که برای مدتی آن‌ها را سرگرم کند. از آنجاکه ارتباط میان مردم اقصانقاط جهان روزبه‌ورز بیشتر و گسترده‌تر می‌شود، گزینه‌هایی که برای انتخاب، پیش روی مشتری‌ها قرار می‌گیرد هم به همان میزان افزایش پیدا می‌کند و به سادگی ممکن است در مواجهه با این گزینه‌های متعدد، قدرت تصمیم‌گیری مناسب را از دست بدهند و نتوانند با قطعیت از میان‌شان یکی را انتخاب کنند.

نتایج تحقیقات متعدد حاکی از آن بوده است که افراد به‌طور میانگین برای هر چیزی که در اینترنت مشاهده می‌کنند، هشت ثانیه وقت می‌گذارند و توجه‌شان برای این مدت‌زمان به آن جلب می‌شود. به همین خاطر، اهمیت راه‌حل‌های سفارشی‌سازی‌شده در جهان امروزی برای کسب‌وکارها اهمیتی مضاعف پیدا کرده است تا به این وسیله بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، زمینه‌ساز مشغولیت مشتری‌ها شوند.

برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر به کسب‌وکار خود، باید اقدام به سفارشی‌سازی پیشنهادهای خود کنید تا توانایی برآورده کردن نیازهای منحصربه‌فرد مخاطبان هدف خود را داشته باشید و دقیقا اینجاست که پای لندینگ پیج در تبلیغات آنلاین به میان می‌آید. لندینگ پیج صفحه‌ای ساده است که هدف مشخصی را دنبال می‌کند و حاوی یک فراخوان برای اقدام است و پیامی که در آن به نمایش گذاشته می‌شود یک‌دست و مرتبط با دیگر بخش‌های کسب‌وکار است.

لندینگ پیج‌ها بسیار کارآمدند و برای محقق شدن برخی اهداف، هیچ جایگزین بهتری برای آن‌ها نمی‌توان متصور شد. ازجملهٔ این اهداف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برجسته‌سازی پیشنهادهای ویژه نظیر کاهش قیمت‌ها؛
  • تبلیغ آخرین فراخوان‌ها برای سفارش‌های مرتبط با پیشنهادهای ویژه؛
  • افزایش تعداد مشترکان وبلاگ، خبرنامه یا شبکه های اجتماعی؛
  • افزایش تعداد کسانی که برای شرکت در وبینار (سمینار اینترنتی) ثبت‌نام می‌کنند؛
  • لحاظ کردن رویدادهای مربوط به بازدید عموم از بخشی از کسب‌وکار؛
  • افزایش تعداد دانلودهای کتاب‌های الکترونیکی؛
  • تشویق به استفاده از نسخهٔ آزمایشی رایگان محصولات یا ثبت‌نام برای نسخه‌های آزمایشی (ثبت‌نام رایگان با دسترسی محدود)؛
  • و دیگر امکانات تبلیغاتی.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *