صاحبان کسب و کار همواره دغدغه‌ی فروش محصولات‌شان را دارند. چرا که بدون فروش موفق، تمام هزینه‌های طراحی، تأمین مواد اولیه، تولید، نگهداری و انبار محصولات‌شان به هدر خواهد رفت. به همین منظور صاحبان کسب‌وکار علاوه بر کانال‌های فروش خود که به‌صورت مستقیم با مشتریان در ارتباط است؛ از سیستم‌های همکاری در فروش یا affiliate marketing هم استفاده می‌کنند. اما چه نوع همکاران، ناشران یا شرکایی وجود دارند که صاحبان کسب‌وکار می‌توانند برای تبلیغ و در نهایت فروش محصول یا خدمات خود با آنها کار کنند؟ پاسخ به این سؤال ساده نیست و با توجه به بزرگی شرکت، مشتریان و بازاری که در آن فعالیت دارند انتخاب‌شان می‌تواند کاملا متفاوت باشد.

در طول ۱۰ یا ۱۲ سال اخیر همکاری در فروش، شمایل یک صنعت بزرگ را به خود گرفته است و در تمام جهان رشد بسیار خوبی را تجربه کرده است. در این مطلب برخی از انواع همکاری در فروش را بیان می‌کنیم که شرکت‌های گوناگون می‌توانند از آنها کمک بگیرند.

chetor.com=منبع

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *