تمامی این ارتباطات مشتری (با شما، شرکت‌تان و محصول‌تان) را به شکل فِلِش تصور کنید که هرکدام از آنها به یک پیام اشاره دارد. برای مثال محصول شما (که یک ارتباط مهم است) ممکن است حامل این پیام باشد که شرکت شما خلاق است. یک فلش دیگر – تبلیغات چاپ شده بسیار زیبای شما– ممکن است پیامش این باشد که شما سطح بالا و باکلاس هستید. ولی اگر یکی از فلش‌ها –مثلا خدمات مشتریان– بی‌ادب باشد و برخورد بدی با مشتریان داشته باشد چه؟ اگر مدیرعامل شوخی نامناسبی کرد و در رسانه‌ها پخش شد چه؟ همه‌ی این موارد ارتباطاتی هستند که شما با مشتریان برقرار می‌کنید، و هرکدام روی دیدگاه آنها در مورد شرکت شما تأثیر می‌گذارند.

همه‌ی این «فلش‌های» ارتباطی پیام‌های متفاوتی دارند، و اگر پیام برند شما واضح نباشد، مشتری نمی‌داند شرکت شما را دوست داشته باشد یا نه، در این صورت مشتری ممکن است کار با شما را ادامه بدهد یا به سراغ شرکت رقیب برود.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *