معرفی کوتاه کتاب

کتاب موقعیت یابی یا

Positioning

اثری از ال ریس و جک تروت، هفتمین کتاب مفید در زمینه بازاریابی است که به محققان این عرصه معرفی می کنیم. بیش از دو دهه از انتشار کتاب می گذرد، اما به اعتقاد برخی از متخصصان بازاریابی، همچنان مفاهیم و رویکردهایی که در کتاب ارائه شده است،‌ کاربردی و متناسب با فضای کسب و کار امروز است.

«موقعيت يابي» در حقيقت يك كتاب كلاسيك است كه ال ريس و جك تروت سال ها پيش آن را نگاشــته اند. آنها مشــاهدات تجربي داشته اند و سپس اين مشاهدات را در قالب كتاب برای ديگران آورده اند. مخاطبان در اين كتاب ياد می گيرند با ديگر افراد و ديگر شركت ها كار كنند و در عين حال نتيجه مطلوب خود را به دست بياورند. آزمايش هايی نيز از سوی نويسندگان اين كتاب انجام شده كه در كتاب آورده شده است.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *