نماد سایت کلینیک مدیریت

معرفی کتاب هفته – بازاریابی الکترونیکی: بازاریابی کاربردی

معرفی کوتاه:

کتاب حاضر به بررسی نقش رسانه‌های اجتماعی در بازاریابی کالا و خدمات در اینترنت می‌پردازد. در ویرایش هفتم کتاب، مدل‌های کسب و کار جدیدی از قبیل تجارت اجتماعی، تجارت از طریق تلفن همراه و بازاریابی از طریق تلفن همراه، مدیریت ارتباط با مشتریان به صورت اجتماعی، به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته و از آخرین آمار و ارقام مرتبط با میزان استفاده از اینترنت و اثربخشی راهبردهای بازاریابی استفاده شده است.

 

خروج از نسخه موبایل