وقتی شما می‌خواهید به بازار بین‌المللی ورود پیدا کنید باید تحقیق تخصصی و وسیعی در بازار کنید تا بدانید که کارکردن در آن چقدر راحت یا سخت است و در حال حاضر در مقایسه با آن بازار به چه میزان موفقیت دست یافته‌اید.

شرکت‌های زیادی وجود دارند که برای تصمیم گیری بر داده‌های بیرونی تمرکز کرده‌اند. با این همه، می‌توانید صرفا از اطلاعات داخلی خود برای به دست آوردن داده‌ها استفاده کنید و اطلاعاتی را در مورد تناسب محصول و خدمات خود با آن بازار کسب کنید. یادتان باشد که اشخاص ثالث درک درستی از شرکت شما ندارند و حتی مصرف‌کننده‌ی شما را نمی‌شناسند و بنابراین داده‌هایی که در اختیارتان قرار می‌دهند، برای‌تان سودمند نیستند.. خودِ شما باید در این زمینه بهترین اطلاعات را داشته باشید.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *