همانطور که پیش از این هم گفته‌ام، سرمایه‌گذاری در بازاریابی محتوایی واقعا جواب می‌دهد. کافی است کمی به آن فکر کنید، متوجه خواهید شد که برای بدست آوردن لینک‌های با کیفیت راهی بهتر از تولید محتوا نیست.داشتن یک راهبرد بازاریابی محتوایی عالی و هوشمندانه به شما و برندتان کمک می‌کند تا صدای خاص خود را داشته باشید، ترافیک هوشمند ایجاد کنید و اعتبار پیدا کنید و احترام بازیگران اصلی بازارتان را نسبت به خود جلب کنید و به هزار شکل مختلف جذابیت‌هایی برای خرید مشتریان ایجاد کنید، آن هم بدون اینکه حتی یکی از اعضای تیم فروش‌تان هرگونه تماسی با مشتری داشته باشد.

گرچه این همه مزایا به نظر فوق‌العاده می‌آیند، مهم‌ترین مزیت اضافه کردن بازاریابی محتوایی به ترکیب بازاریابی کنونی‌تان مستقیما به توانایی آن در ایجاد حجم بی‌پایانی از لینک‌های داخلی و خارجی به وبسایت‌تان مربوط می‌شود.

لینک‌سازی همواره هدف شماره یک همه­‌ی راهبردهای سئو بوده، هست و خواهد بود. گرچه راه‌های خوب دیگری هم برای دستیابی به رتبه‌بندی بالاتر و لینک‌های ارزشمند بدون تولید محتوا وجود دارد، ولی بازاریابی محتوایی قطعا کارامدترین گزینه محسوب می‌شود.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *