در دنیای امروزی که تقریبا پای تکنولوژی به تمامی جنبههای کاری و زندگی انسان باز شده است، حضور در اینترنت برای موفقیت کسبوکارها لازم و ضروری است. کسبوکارها میتوانند برای این کار اقدام به راهاندازی وبسایت کنند و در شبکههای اجتماعی فعالیت داشته باشند و با استفاده از این روشها، توجه مصرفکنندگان را به کالا یا خدمات خود جلب کنند و با افزایش تعداد مخاطبان، باعث بالا رفتن فروششان شوند. لندینگ پیج (Landing Page) که از آن با نام صفحه فرود و صفحهٔ هدف هم یاد میشود، ابزار اینترنتی دیگری است که اغلب بهمنظور جذب مشتریهای جدید مورد استفاده قرار میگیرد. مایکروسافت بود که برای نخستین بار از لندینگ پیج استفاده کرد و نام آن را به میان آورد.
در سال ۲۰۰۳ نسخهٔ جدید ویندوز مایکروسافت معرفی شد و فروش آن، برای مسئولان مایکروسافت بدل به چالشی جدید شده بود. در پی آن متخصصین بخش فنی مایکروسافت پیشنهادی ارائه کردند مبنی بر اینکه بهجای معرفی ویندوز جدید در وبسایت Microsoft.com، بهکلی سایت مجزا و جدیدی برای آن طراحی و راهاندازی شود. با این ایدهٔ خلاقانه، توانستند آمار فروش ویندوز جدید را یکشبه تا ۳۰٪ افزایش بدهند.
دیدگاهتان را بنویسید