کافی است لندینگ پیج‌ها را به بالا (هِدِر)، پایین (فوتر) یا دیگر منوهای وبسایت اضافه کنیم تا کاملا با وبسایت ادغام شوند. لندیگ پیج‌های «قابل‌رؤیت» ممکن است در کنار کارایی اصلی خود، به‌عنوان صفحهٔ اصلی تولید لید یا صفحهٔ اصلی فروش وبسایت هم کارایی داشته باشند.

از سوی دیگر، می‌توان لندینگ پیج‌ها را از دیدرس بازدیدکنندگان عمومی وبسایت «پنهان» نگه داشت. در این صورت بازدیدکننده تنها در صورتی به لندینگ پیج هدایت خواهد شد که بر روی تبلیغ یا لینکی بخصوص کلیک کند (این لینک یا تبلیغ از پیش به همین منظور به وجود آمده است و هدف نهایی این است که بازدیدکننده شروع به حرکت در مسیری کند که از قبل برای او برنامه‌ریزی شده است). به‌علاوه، می‌توان با اضافه کردن لینک‌هایی به پست‌های وبسایت، حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی یا دیگر صفحات حاوی محتوا، یا استفاده از انواع تبلیغات کلیکی بازدیدکنندگان را به سمت لندینگ پیج‌های پنهان هدایت کرد.

نوع لندینگ پیجی که مورد استفادهٔ کسب‌وکار قرار می‌گیرد، تا حدود زیادی به هدف اصلی از طراحی آن برمی‌گردد. اگر هدف، فروش محصول، یا عرضهٔ خدماتی پیچیده و مهم باشد، در این صورت می‌توان چند لندینگ پیج پنهان در نظر گرفت تا بازدیدکنندگان از طرق مختلف به سمت آن‌ها هدایت شوند. در سوی دیگر، اگر محصول معمولی‌تر باشد، می‌توان به یک یا دو لندینگ پیج ساده که هدف آن‌ها تولید لید یا افزایش فروش باشد، بسنده کرد.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *