نام تجاری شما نیاز به طرحی دارد که با ماموریت و زبان برند شما مطابقت داشته باشد. آیا صاحب شرکتی مدرن و بهروز هستید؟ یا سرگرمکننده و متنوع؟ یا سنتی و کلاسیک؟ این نگرش باید با طرحهای بروشور، وبسایت، بستهبندی محصول و سایر موارد هماهنگ باشد.
یک آرم تجاری موفق طرح کنید. لوگوی شما برای کمک به جایگاهیابی نام تجاری در اذهان مشتریان مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بهعنوان مثال وقتی کسی علامت تیک (چک مارک) را میبیند، نام تجاری نایک به ذهنش خطور میکند. لوگوی شرکتتان را بهصورت حرفهای طراحی و به طور مکرر و دائما از آن استفاده کنید. رنگهایی را برای لوگوی خود انتخاب کنید که معرفیکننده نام تجاری شما باشد. این رنگها اغلب تا جایی که امکان دارد در ابزار تبلیغاتی برای کمک به ترویج نام تجاری مورداستفاده قرار خواهد گرفت. برای مثال مک دونالدهای طلایی و قرمز، گوگل قرمز، زرد، سبز و آبی، کوکای قرمز یا پپسی آبیرنگ. به خاطر داشته باشید همهچیز را ساده انتخاب کنید. شما میخواهید برند به سهولت از سایر رقبا قابل تشخیص باشد و به سرعت به یادماندنی شود. بهترین روش برای اتخاذ این رویکرد، منحصربهفرد بودن و در عین حال ساده بودن آن است.