استفاده از تماسهای تلفنی و پرداخت پول بر اساس مشتری جذب شده، روش دیگری است که میتوان از آن بهره برد. در این روش معمولا پرداخت بهازای هر تماس یا بر اساس انتقال مشتری انجام میشود که در آن شما برای هر انتقال، پول بیشتری به مرکز تلفن پرداخت میکنید. البته شرکتهایی نیز وجود دارند که این کار را بهشکلی دقیقتر انجام میدهند و بهازای هر خریدی که از طریق آنها انجام میشود، پول دریافت میکنند. درنتیجه تنها کافی است که این شرکتها را پیدا کنید، با آنها قرارداد ببنید و کمپین راه بیندازید. اگر این روش برای شما مناسب بود، کمپین را ادامه بدهید؛ در غیر این صورت از طرف مقابل تشکر کنید و کمپین را رها کنید یا آن را با معیارهای متفاوتی ادامه دهید و بررسی کنید که آیا نتیجه بهتر شده است یا خیر.
شراکت و توسعهی کسبوکار
در شرکت شما چه کسی میتواند کسبوکار را بهخوبی توسعه دهد؟ آیا کسی وجود دارد که بهشکلی فعال در جهت رسیدن به اهداف جدید گام بردارد؟ آیا کسی وجود دارد که پیگیر شرکتهایی باشد که میگویند: «سلام، من وبسایت یا شرکت شما را پیدا کردهام و ما خواهان همکاری با شما بر اساس سهم مشترک هستیم. ما حاضریم به برنامهی همکاری بپیوندیم و از طریق برنامهی پیگیری مستقیممان در سایت آن را دنبال کنیم.»
شما باید به همکاران احتمالی زیادی بپیوندید تا در نهایت بتوانید افراد کارآمد را به خدمت بگیرید. اما زمانی که به این همکاران خوب دست پیدا کردید، میتوانید از همکاری طولانیمدت با آنها اطمینان یابید. درنتیجه همیشه بهدنبال همکاریهای خوب باشید و دامنهی آن را به بیرون از همکاری در فروش گسترش دهید. در این راه کسبوکارهای مرتبط یا مکمل انتخاب بهتری هستند؛ بهعنوان مثال فرض کنید شما یک فروشگاه آنلاین لوازم و تجهیزات مراقبت از کودکان دارید، میتوانید سراغ وبسایتی بروید که مربوط به فروش آنلاین کتاب است و طرح شراکت یا همکاری دو طرفهی خود را برای بخش کتاب کودکان به آنها ارائه کنید.
اینها تعدادی از انواع مختلف همکاری در فروش هستند که میتوانید بر اساس عملکردتان هریک از آنها را به کار گیرید. با مدیریت خوب میتوانید از این روشها بهترین بهره را ببرید و فروشتان را بهشکل چشمگیری افزایش دهید.
برگرفته از: سایت چطور دات کام
دیدگاهتان را بنویسید