شما در این مرحله با جزئیات مشخص می‌کنید که مشتری‌ها کجا و چگونه از شما خرید می‌کنند. آیا آنها به‌طور مستقیم از خودتان خرید می‌کنند؟ آیا از خرده‌فروش‌ها و توزیع‌کننده‌های دیگر خرید می‌کنند؟ آیا خرده‌فروشی موقت انجام می‌دهید یا خودتان به‌صورت شخصی محصول را می‌فروشید؟

اگر در مقیاس وسیع کار می‌کنید، بسیار مهم است که نقاط مهم توزیع را در مناطق مختلف سازمان‌دهی کنید.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *