نماد سایت کلینیک مدیریت

حوزه‌های تحلیل موقعیتی ( قسمت سوم)

۳. تحلیل رقابت

شما در این مرحله رقبای اصلی‌تان را در بازارهای یکسان بررسی می‌کنید.

باید رقبای مستقیم را بررسی کنید:

همچنین ممکن است که بخواهید درباره‌ی نقاط ضعف و قوت ‌آنها بحث کنید؛ از جمله:

همچنین انجام تحلیل SWOT روی رقبای‌تان می‌تواند ایده‌ی خوبی باشد، چرا که می‌تواند چشم‌انداز خوبی از نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدید‌های آنها در اختیار شما قرار دهد.

 

خروج از نسخه موبایل