همهی شرکتها به مدل واحدی برای خدماترسانی به مشتری متکی نیستند. برخی از شرکتها به هزینههای کم وابستهاند و ممکن است به جای آنکه انرژی خود را صرف خدماترسانی رو در رو به مشتری کنند، آن را صرف لجستیک و سایر وظایف عملکردی کنند. خدماترسانی اصلی آنها به مشتری ممکن است ارائهی کمترین قیمتهای ممکن باشد و مشتریان ممکن است خدمات ارزان قیمت را به خدمات رودررو ترجیح دهند. اگر این امر در شرکت شما نیز صادق است؛ تمرکز شدید بر خدماترسانی به مشتری، برایتان ثمربخش نیست.
برگرفته از : سایت چطور دات کام
دیدگاهتان را بنویسید