حتی زمانی که با نیازهای مشتری‌تان آشنایی زیادی دارید و زمانی که واقعا خود را وقف کمک به آنها برای دریافت آنچه که نیاز دارند می‌کنید، ممکن است با مشتریانی مواجه شوید که نمی‌توانید آنها را به سادگی خشنود سازید. نهایت تلاش خود را بکنید، اما پس از آن مؤدبانه توضیح دهید که نمی‌توانید بیش از این کاری انجام دهید. شاید تأمین‌کننده‌ی دیگری را معرفی کنید که توانایی بیشتری برای برآوردن نیازهای آنها دارد.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *