«لاکچری»؛ کلمه‌ای که این روزها حسابی باب شده و در همه جا شنیده می‌شود. از معنای لغوی این کلمه که در فارسی به تجملی و لوکس ترجمه شده که بگذریم، امروز می‌خواهیم به شکل تخصصی برندی را که به‌طور قطع می‌توان آن را لاکچری نامید، تعریف کنیم. همچنین توضیح دهیم که چه ویژگی‌هایی آن را به یک برند لاکچری تبدیل می‌کند و به این پرسش پاسخ دهیم که آیا هر محصول گران‌قیمتی، لزوما محصولی لاکچری محسوب می‌شود؟

گاهی به‌سختی می‌توان باور کرد که برای یک برند لاکچری از عباراتی مانند «حراج» یا «فروش ویژه به مدت محدود» استفاده نمی‌شود. درواقع قیمت بسیار بالاترِ محصولات یک برند لاکچری، فقط به‌دلیل افسانه‌هایی است که این برندها درطول زمان ایجاد کرده‌اند. اما ویژگی‌های یک برند لاکچری صرفا به قیمت‌های بالایی که پرداخت آن از توان مردم عادی خارج باشد؛ محدود نمی‌شود. در ادامه بعضی از ویژگی‌های مهم مشترک را درمیان برندهای لاکچری بیان می‌کنیم.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *