نماد سایت کلینیک مدیریت

بازاریابی توریسم ( ۴. جایگاه مخصوص بحث و بررسی در فیسبوک ایجاد کنید)

معمولا گردشگران پرسش‌های زیادی درباره‌ی مقصد سفرشان دارند. باید محلی برای طرح پرسش و پاسخگویی ایجاد کنید. گروه‌های بحث و گفت‌وگوی فیسبوکی برای این کار بسیار عالی است. برخی از کسب‌وکارها مشابه همین کار را به‌منظور بررسی و مدیریت شکایات مشتری انجام می‌دهند. تنها تفاوت در اینجاست که در مورد کار شما، شکایتی وجود ندارد و فقط باید به‌سرعت به پرسش‌های مخاطب پاسخ‌های دقیق بدهید.

 

خروج از نسخه موبایل