نماد سایت کلینیک مدیریت

بازاریابی توریسم ( ۱. تنظیم طرحی برای بازاریابی توریسم)

ایده‌‌ای خلاقانه نیست اما از آنجا که پایه و اساس دیگر فعالیت‌های بازاریابی‌ را تشکیل می‌دهد، آن را به‌عنوان مورد اول آوردیم. نداشتن طرح و برنامه بازاریابی مانند این است که در تاریکی با چشمان بسته رانندگی کنید.

طرح بازاریابی به شما در دستیابی به اهداف‌ و مدیریت فعالیت‌ها کمک می‌کند. یک استراتژی بازاریابی خوب باید به گونه ای برنامه ریزی شود که با هر تغییر به‌راحتی به‌روز شود.

 

خروج از نسخه موبایل