به نام خداوند یگانه

سلام و روز بخير خدمت دوستان و سروران بزرگوار. بسیار مفتخریم که ساعاتی را در کنار شما عزیزان سپری می کنیم.

امروز ششم مرداد ماه یک هزار و سیصدونودوهفت شمسی در خدمت شما هستیم با کارگروه بازار یابی و تبلیغات کلینیک مدیریت با

محوریت موضوع :  ۴ ویژگی یک سرویس خدمات مشتری موفق.

چنانچه مایل به پیگیری این موضوع هستید در ادامه ی روز با ما همراه باشید.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *